Zespół

KATARZYNA GAŁAŃCZUK – logopeda

Absolwentka logopedii oraz wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego na Uniwersytecie Warszawskim. Poza pracą w poradni zajmuje się terapią logopedyczną dzieci w jednym z warszawskich przedszkoli publicznych.

W praktyce zawodowej zajmuje się terapią dzieci oraz osób dorosłych.

Obecnie pracuje w obszarze terapii dyslalii i terapii miofunkcjonalnej, a w dalszej perspektywie planuje prowadzić terapię osób z afazją.

Kursy i szkolenia:

  • Terapia miofunkcjonalna,
  • Terapia wad wymowy: sygmatyzm, rotacyzm, rynolalia,
  • Wykorzystanie techniki tapingu w terapii logopedycznej,
  • Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i po zabiegu
  • Masaż logopedyczny,
  • Afazja – terapia: praca z małym dzieckiem ze zdiagnozowanym niedokształceniem mowy o typie afazji dziecięcej,
  • Diagnoza neurologicznych zaburzeń mowy po udarze mózgu (afazja, dyzartria, anartria).
Katarzyna Gałańczuk
Adrianna Niewiadomska 1

ADRIANNA NIEWIADOMSKA - logopeda ogólny i kliniczny, oligofrenopedagog

Absolwentka logopedii ogólnej i klinicznej na Uniwersytecie Warszawskim.

W praktyce zawodowej zajmuje się terapią dzieci oraz dorosłych.

Dodatkowo pracuje w jednym z warszawskich prywatnych przedszkoli, gdzie zajmuje się prowadzeniem zajęć rewalidacyjnych, wczesnego wspomagania rozwoju, logopedycznych oraz logorytmiki.

Kwalifikacja zawodowa z zakresu oligofrenopedagogiki, autyzmu oraz zespołu Aspergera.

Kursy i szkolenia:

  • Szkolenie I stopnia MAKATON – dr Bogusława B. Kaczmarek
  • I kurs kwalifikacji zawodowej z oligofrenopedagogiki
  • Masaż logopedyczny- podejście całościowe (z elementami technik fizjoterapeutycznych i osteopatycznych) – mgr Klara Francuz-Matwiejczyk
  • Oddech to podstawa w terapii logopedycznej – mgr Sylwia Zasada
  • ABC początkującego logopedy: rotacyzm; seplenienie (m.in. boczne, międzyzębowe); kappacyzm, lambdacyzm, tetacyzm i inne wady wymowy; mowa bezdźwięczna – mgr Sylwia Zasada
  • Holistyczne podejście  do zaburzeń czynnościowych w leczeniu ortodontycznym, ortotropicznym i ortognatycznym – mgr Katarzyna Lewsza, mgr Natalia Kojder, lek. dent. Katarzyna Chmielińska-Popiołek
  • Miobobo: niemowlak u logopedy – dr Marzena Machoś

BARBARA PIECHNA-WRONA - neurologopeda

Absolwentka studiów podyplomowych z Logopedii oraz Neurologopedii. Absolwentka studiów  magisterskich z pedagogiki specjalnej – uczelnia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie (APS) Nauczyciel pracujący w Szkole Specjalnej  z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie. Pracuje z dziećmi z autyzmem oraz z dziećmi z wadami genetycznymi oraz trudnościami ze słuchem.

Kursy i szkolenia:

  • Elektrostymulacja – innowacyjny program z treningiem miofunkcjonalnym wspierający pacjentów z zaburzeniami mięśniowo-czynnościowym
  • Kinesiotaping Logopedyczny
  • Budowanie planu terapii dziecka z wadą wymowy
  • Masaż logopedyczny
  • Terapia miofunkcjonalna
  • Programowanie języka
  • Logorytmika
  • Alternatywne metody komunikacji
  • konferencja ,, Kocham słyszeć”
  • Symultaniczno- Sekwencyjna Nauka Czytania wg Metody Krakowskiej.
  • Różne metody czytania( metoda sylabowa, metoda 18 struktur wyrazowych, glottodydaktyka)
Barbara 1
20240107_160124

GABRIELA BRZÓZKA - logopeda ogólny

Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz studiów magisterskich na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność Logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej.

W praktyce zawodowej zajmuje się terapią dzieci i młodzieży

Pracuje w gabinetach logopedycznych oraz w jednym z prywatnych przedszkoli, gdzie prowadzi indywidualną terapię logopedyczną.

Kursy i szkolenia:

  • Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne
  • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
  • Mowa bezdźwięczna – diagnoza, metody korekcji i terapia logopedyczna
  • Programowanie języka – od sylaby otwartej do pierwszych słów
  • Rotacyzm – diagnoza i efektywna terapia logopedyczna

KATARZYNA MAKOWCZYŃSKA– Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Ręki

Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu diagnozy i terapii integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie, a także studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim na kierunkach pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (specjalność nauczycielska) oraz kulturoznawstwo – wiedza o kulturze (specjalizacje: animacja kultury i teatr w kulturze).

Posiada doświadczenie jako animatorka zabaw, nauczycielka wychowania przedszkolnego i terapeutka.

Obecnie pracuje z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego, w tym z dziećmi w spektrum autyzmu i ADHD.

Ukończone kursy, szkolenia, warsztaty:

  • Kurs I i II stopnia Terapii Ręki w ujęciu sensomotorycznym,
  • Kurs Mindfulness czyli trening uważności dla ucznia i nauczyciela,
  • Objawy zaburzeń sensorycznych – nadwrażliwość, podwrażliwość, biały szum,
  • Profilaktyka zaburzeń SI,
  • Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i szkole,
  • Poszukiwacze wrażeń sensorycznych wśród uczniów – specyfika pracy z dzieckiem nieustannie poszukującym stymulacji,
  • Zespół nadpobudliwości psychoruchowej u dzieci,
  • Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym,
  • Motoryka mała z elementami terapii ręki,
  • Grafomotoryka,
  • Profilaktyka logopedyczna w przedszkolu – wspomaganie rozwoju mowy dziecka,
  • Arteterapia w praktyce nauczycielskiej,
  • Arteterapia w edukacji początkowej,
  • Wykorzystywanie arteterapii w budowaniu pozytywnych więzi uczniowskich,
  • Najciekawsze metody aktywizujące – warsztat dla nauczycieli,
  • Glottodydaktyka,
  • Dziecięca matematyka,
  • Pozytywna Dyscyplina.
WERSJA NA STRONĘ Zdjęcie Katarzyna Makowczyńska
Boczek Agnieszka

Agnieszka Boczek - fizjoterapeutka, terapeuta SI

Absolwentka studiów magisterskich Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu.

Certyfikowana terapeutka integracji sensorycznej. Ukończyła studia podyplomowe – Przygotowanie Pedagogiczne oraz Oligofrenopedagogika. 

Szkolenia:

  • Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt
  • diagnostyka i terapia wad postawy, skolioz i choroby Scheuermanna wg Metody FITS
  • terapeuta integracji sensorycznej pierwszego i drugiego stopnia
  • neurorozwojowa diagnostyka i terapia niemowląt i dzieci w okresie wczesnodziecięcym, kurs podstawowy oraz kurs rozwijający.

WERONIKA WALENDA– fizjoterapeutka pedriatyczna

Absolwentka studiów magisterskich z fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie.

Zajmuje się terapią dzieci w każdym wieku. Specjalizuje się w leczeniu wad postawy oraz zaburzeń wieku rozwojowego. Stale dokształca się i bierze udział w nowych szkoleniach.

W pracy z dziećmi spełnia się w 100%

Ukończone kursy/szkolenia:

  • Diagnostyka i terapia dzieci z wadami postawy – podejście zintegrowane
  • Neurorozwojowa Diagnostyka i Rehabilitacja Dzieci
  • Masaż Tkanek Głębokich
  • Terapia Punktów Spustowych
  • Zoga Movement w terapii niemowląt
  • Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt od 0 do 12 miesięcy
Walenda Weronika

EWELINA DUDA-GĄSIOR - Terapeuta i Diagnosta Integracji Sensorycznej, Pedagog

Absolwentka studiów licencjackich na kierunku pedagogika specjalna, specjalność terapia pedagogiczna, resocjalizacja oraz studiów magisterskich na kierunku pedagogika ogólna, specjalność edukacja wczesnoszkolna w Akademii Pedagogiki Specjalnej.

    Jako pedagog i terapeuta zajmuje się diagnozą oraz terapią SI, diagnozą i terapią pedagogiczną oraz terapią ręki. Pracuje z dziećmi, u których trudności w obszarze integracji sensorycznej oraz specyficznych trudności w uczeniu się mają wpływ na codzienne funkcjonowanie oraz rozwój  społeczno-emocjonalny. 

Kursy i szkolenia:

  • Integracja sensoryczna – terapeuta i diagnosta
  • MNRI Terapia NeuroTaktylna POZIOM 1
  • Ocena napięcia mięśniowego i postawy dziecka w korelacji z zaburzeniami sensorycznymi. Poprawne poruszanie się i tworzenie nawyków ruchowych w ujęciu fizjoterapeutycznym
  • Diagnoza i terapia Si małego dziecka 
  • Trening Umiejętności Społecznych
  • Komunikacja empatyczna w szkole w oparciu o Porozumienie bez Przemocy 
  • Terapia ręki

KINGA SKWIOT – Terapeuta pedagogiczny, Pedagog specjalny

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie o specjalizacji pedagogika wczesnoszkolna i korekcyjna. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Jako terapeuta pedagogiczny prowadzi zajęcia terapeutyczne dla osób z trudnościami rozwoju i nauce. Wspiera dzieci ze spektrum autyzmu, pomagając im w pokonywaniu codziennych wyzwań edukacyjnych i społecznych.

Prowadzi także zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych, wspomagające rozwój społeczny i interpersonalny.

Kursy i szkolenia

  • Trening Umiejętności Społecznych
  • ”Dzieci cierpiące po cichu – jak można im pomóc?”
  • Nauka czytania metodą sylabową
  • Komunikacja bez przemocy w praktyce szkolnej
  • Mutyzm wybiórczy
  • Terapia ręki
  • „Cztery Soczewki” prof. G. Nelsona
20240920_201442

ULA KONDRACIUK - Logopeda, Terapeuta metody Johansena IAS, Terapeuta oddechowy

Magister logopedii ogólnej i klinicznej, studia ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie zawodowe zdobyła w: przychodniach, szpitalach, szkołach, przedszkolach, poradniach. 

W Akuku prowadzi diagnozę i terapię metodą Johansena – Indywidualnej Symulacji Słuchu dr K. Johansena IAS dla dzieci, młodzieży i dorosłych z trudnościami w słuchaniu, mówieniu i pisaniu. Stymulacja słuchowa wg dr Kjelda Johansena poprawia przetwarzanie bodźców słuchowych, zdolność utrzymywania uwagi i koncentracji na wypowiedziach ustnych, czytanie, rozumienie mowy, artykulację, komunikację.

Prowadzi terapię osób, które chcą poprawić jakość swojego głosu (praca głosem, wokaliści, trudności z emisją głosu). Pracuje także z wadami wymowy poprzez pracę na mięśniach.

Ukończone kursy i szkolenia:

  • Rehabilitacja głosu w terapii logopedycznej
  • Emisja głosu
  • Staw skroniowo-żuchwowy – współpraca lekarza, fizjoterapeuty i logopedy. Podejście holistyczne
  • Współpraca ortodonty i logopedy w terapii osób z zaburzeniami czynnościowymi układu stomatognatycznego — diagnoza, planowanie i prowadzenie terapii
  • Kurs instruktorski metody oddechowej Butejki
  • Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii 
  • Elektrostymulacja zewnętrzna i wewnętrzna w logopedii
  • Kurs Metody Johansen IAS: zaburzenia przetwarzania słuchowego
  • Terapia metodą Warnkego: trening słuchowy, wzrokowy i motoryczny.
IMG_1625
czarne

Paulina Klepczyńska - dyplomowany i certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Ciechanowie na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Ukończyła studia dyplomowe i uzyskała dyplom terapeuty integracji sensorycznej I i II stopnia . Od kilku lat pracuję z dziećmi, wspierając ich rozwój w przedszkolu oraz poprzez indywidualnie dopasowaną terapię sensoryczną.


Kursy i szkolenia:

  • Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i w szkole.
  • Podstawy pedagogiki Marii Montessori.
  • Zapobieganie i radzenie sobie ze stresem oraz wypaleniem.
  • Zaburzenia rozwojowe u dzieci. Diagnoza i interwencja terapeutyczna.
  • 45 zabaw sensorycznych.
  • Terapia ręki.