Zespół
KATARZYNA GAŁAŃCZUK – logopeda
Absolwentka logopedii oraz wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego na Uniwersytecie Warszawskim. Poza pracą w poradni zajmuje się terapią logopedyczną dzieci w jednym z warszawskich przedszkoli publicznych.
W praktyce zawodowej zajmuje się terapią dzieci oraz osób dorosłych.
Obecnie pracuje w obszarze terapii dyslalii i terapii miofunkcjonalnej, a w dalszej perspektywie planuje prowadzić terapię osób z afazją.
Kursy i szkolenia:
- Terapia miofunkcjonalna,
- Terapia wad wymowy: sygmatyzm, rotacyzm, rynolalia,
- Wykorzystanie techniki tapingu w terapii logopedycznej,
- Ankyloglosja – wędzidełko języka: diagnoza i terapia przed i po zabiegu
- Masaż logopedyczny,
- Afazja – terapia: praca z małym dzieckiem ze zdiagnozowanym niedokształceniem mowy o typie afazji dziecięcej,
- Diagnoza neurologicznych zaburzeń mowy po udarze mózgu (afazja, dyzartria, anartria).


ADRIANNA NIEWIADOMSKA - logopeda ogólny i kliniczny, oligofrenopedagog
Absolwentka logopedii ogólnej i klinicznej na Uniwersytecie Warszawskim.
W praktyce zawodowej zajmuje się terapią dzieci oraz dorosłych.
Dodatkowo pracuje w jednym z warszawskich prywatnych przedszkoli, gdzie zajmuje się prowadzeniem zajęć rewalidacyjnych, wczesnego wspomagania rozwoju, logopedycznych oraz logorytmiki.
Kwalifikacja zawodowa z zakresu oligofrenopedagogiki, autyzmu oraz zespołu Aspergera.
Kursy i szkolenia:
- Szkolenie I stopnia MAKATON – dr Bogusława B. Kaczmarek
- I kurs kwalifikacji zawodowej z oligofrenopedagogiki
- Masaż logopedyczny- podejście całościowe (z elementami technik fizjoterapeutycznych i osteopatycznych) – mgr Klara Francuz-Matwiejczyk
- Oddech to podstawa w terapii logopedycznej – mgr Sylwia Zasada
- ABC początkującego logopedy: rotacyzm; seplenienie (m.in. boczne, międzyzębowe); kappacyzm, lambdacyzm, tetacyzm i inne wady wymowy; mowa bezdźwięczna – mgr Sylwia Zasada
- Holistyczne podejście do zaburzeń czynnościowych w leczeniu ortodontycznym, ortotropicznym i ortognatycznym – mgr Katarzyna Lewsza, mgr Natalia Kojder, lek. dent. Katarzyna Chmielińska-Popiołek
- Miobobo: niemowlak u logopedy – dr Marzena Machoś
BARBARA PIECHNA-WRONA - neurologopeda
Absolwentka studiów podyplomowych z Logopedii oraz Neurologopedii. Absolwentka studiów magisterskich z pedagogiki specjalnej – uczelnia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie (APS) Nauczyciel pracujący w Szkole Specjalnej z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie. Pracuje z dziećmi z autyzmem oraz z dziećmi z wadami genetycznymi oraz trudnościami ze słuchem.
Kursy i szkolenia:
- Elektrostymulacja – innowacyjny program z treningiem miofunkcjonalnym wspierający pacjentów z zaburzeniami mięśniowo-czynnościowym
- Kinesiotaping Logopedyczny
- Budowanie planu terapii dziecka z wadą wymowy
- Masaż logopedyczny
- Terapia miofunkcjonalna
- Programowanie języka
- Logorytmika
- Alternatywne metody komunikacji
- konferencja ,, Kocham słyszeć”
- Symultaniczno- Sekwencyjna Nauka Czytania wg Metody Krakowskiej.
- Różne metody czytania( metoda sylabowa, metoda 18 struktur wyrazowych, glottodydaktyka)


GABRIELA BRZÓZKA - logopeda ogólny
Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz studiów magisterskich na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność Logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej.
W praktyce zawodowej zajmuje się terapią dzieci i młodzieży
Pracuje w gabinetach logopedycznych oraz w jednym z prywatnych przedszkoli, gdzie prowadzi indywidualną terapię logopedyczną.
Kursy i szkolenia:
- Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne
- Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
- Mowa bezdźwięczna – diagnoza, metody korekcji i terapia logopedyczna
- Programowanie języka – od sylaby otwartej do pierwszych słów
- Rotacyzm – diagnoza i efektywna terapia logopedyczna
KATARZYNA MAKOWCZYŃSKA– Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Ręki
Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu diagnozy i terapii integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie, a także studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim na kierunkach pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (specjalność nauczycielska) oraz kulturoznawstwo – wiedza o kulturze (specjalizacje: animacja kultury i teatr w kulturze).
Posiada doświadczenie jako animatorka zabaw, nauczycielka wychowania przedszkolnego i terapeutka.
Obecnie pracuje z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego, w tym z dziećmi w spektrum autyzmu i ADHD.
Ukończone kursy, szkolenia, warsztaty:
- Kurs I i II stopnia Terapii Ręki w ujęciu sensomotorycznym,
- Kurs Mindfulness czyli trening uważności dla ucznia i nauczyciela,
- Objawy zaburzeń sensorycznych – nadwrażliwość, podwrażliwość, biały szum,
- Profilaktyka zaburzeń SI,
- Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i szkole,
- Poszukiwacze wrażeń sensorycznych wśród uczniów – specyfika pracy z dzieckiem nieustannie poszukującym stymulacji,
- Zespół nadpobudliwości psychoruchowej u dzieci,
- Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym,
- Motoryka mała z elementami terapii ręki,
- Grafomotoryka,
- Profilaktyka logopedyczna w przedszkolu – wspomaganie rozwoju mowy dziecka,
- Arteterapia w praktyce nauczycielskiej,
- Arteterapia w edukacji początkowej,
- Wykorzystywanie arteterapii w budowaniu pozytywnych więzi uczniowskich,
- Najciekawsze metody aktywizujące – warsztat dla nauczycieli,
- Glottodydaktyka,
- Dziecięca matematyka,
- Pozytywna Dyscyplina.


Agnieszka Boczek - fizjoterapeutka, terapeuta SI
Absolwentka studiów magisterskich Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu.
Certyfikowana terapeutka integracji sensorycznej. Ukończyła studia podyplomowe – Przygotowanie Pedagogiczne oraz Oligofrenopedagogika.
Szkolenia:
- Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt
- diagnostyka i terapia wad postawy, skolioz i choroby Scheuermanna wg Metody FITS
- terapeuta integracji sensorycznej pierwszego i drugiego stopnia
- neurorozwojowa diagnostyka i terapia niemowląt i dzieci w okresie wczesnodziecięcym, kurs podstawowy oraz kurs rozwijający.
WERONIKA WALENDA– fizjoterapeutka pedriatyczna
Absolwentka studiów magisterskich z fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie.
Zajmuje się terapią dzieci w każdym wieku. Specjalizuje się w leczeniu wad postawy oraz zaburzeń wieku rozwojowego. Stale dokształca się i bierze udział w nowych szkoleniach.
W pracy z dziećmi spełnia się w 100%
Ukończone kursy/szkolenia:
- Diagnostyka i terapia dzieci z wadami postawy – podejście zintegrowane
- Neurorozwojowa Diagnostyka i Rehabilitacja Dzieci
- Masaż Tkanek Głębokich
- Terapia Punktów Spustowych
- Zoga Movement w terapii niemowląt
- Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt od 0 do 12 miesięcy

EWELINA DUDA-GĄSIOR - Terapeuta i Diagnosta Integracji Sensorycznej, Pedagog
Absolwentka studiów licencjackich na kierunku pedagogika specjalna, specjalność terapia pedagogiczna, resocjalizacja oraz studiów magisterskich na kierunku pedagogika ogólna, specjalność edukacja wczesnoszkolna w Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Jako pedagog i terapeuta zajmuje się diagnozą oraz terapią SI, diagnozą i terapią pedagogiczną oraz terapią ręki. Pracuje z dziećmi, u których trudności w obszarze integracji sensorycznej oraz specyficznych trudności w uczeniu się mają wpływ na codzienne funkcjonowanie oraz rozwój społeczno-emocjonalny.
Kursy i szkolenia:
- Integracja sensoryczna – terapeuta i diagnosta
- MNRI Terapia NeuroTaktylna POZIOM 1
- Ocena napięcia mięśniowego i postawy dziecka w korelacji z zaburzeniami sensorycznymi. Poprawne poruszanie się i tworzenie nawyków ruchowych w ujęciu fizjoterapeutycznym
- Diagnoza i terapia Si małego dziecka
- Trening Umiejętności Społecznych
- Komunikacja empatyczna w szkole w oparciu o Porozumienie bez Przemocy
- Terapia ręki
KINGA SKWIOT – Terapeuta pedagogiczny, Pedagog specjalny
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie o specjalizacji pedagogika wczesnoszkolna i korekcyjna. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Jako terapeuta pedagogiczny prowadzi zajęcia terapeutyczne dla osób z trudnościami rozwoju i nauce. Wspiera dzieci ze spektrum autyzmu, pomagając im w pokonywaniu codziennych wyzwań edukacyjnych i społecznych.
Prowadzi także zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych, wspomagające rozwój społeczny i interpersonalny.
Kursy i szkolenia
- Trening Umiejętności Społecznych
- ”Dzieci cierpiące po cichu – jak można im pomóc?”
- Nauka czytania metodą sylabową
- Komunikacja bez przemocy w praktyce szkolnej
- Mutyzm wybiórczy
- Terapia ręki
- „Cztery Soczewki” prof. G. Nelsona

ULA KONDRACIUK - Logopeda, Terapeuta metody Johansena IAS, Terapeuta oddechowy
Magister logopedii ogólnej i klinicznej, studia ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie zawodowe zdobyła w: przychodniach, szpitalach, szkołach, przedszkolach, poradniach.
W Akuku prowadzi diagnozę i terapię metodą Johansena – Indywidualnej Symulacji Słuchu dr K. Johansena IAS dla dzieci, młodzieży i dorosłych z trudnościami w słuchaniu, mówieniu i pisaniu. Stymulacja słuchowa wg dr Kjelda Johansena poprawia przetwarzanie bodźców słuchowych, zdolność utrzymywania uwagi i koncentracji na wypowiedziach ustnych, czytanie, rozumienie mowy, artykulację, komunikację.
Prowadzi terapię osób, które chcą poprawić jakość swojego głosu (praca głosem, wokaliści, trudności z emisją głosu). Pracuje także z wadami wymowy poprzez pracę na mięśniach.
Ukończone kursy i szkolenia:
- Rehabilitacja głosu w terapii logopedycznej
- Emisja głosu
- Staw skroniowo-żuchwowy – współpraca lekarza, fizjoterapeuty i logopedy. Podejście holistyczne
- Współpraca ortodonty i logopedy w terapii osób z zaburzeniami czynnościowymi układu stomatognatycznego — diagnoza, planowanie i prowadzenie terapii
- Kurs instruktorski metody oddechowej Butejki
- Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
- Elektrostymulacja zewnętrzna i wewnętrzna w logopedii
- Kurs Metody Johansen IAS: zaburzenia przetwarzania słuchowego
- Terapia metodą Warnkego: trening słuchowy, wzrokowy i motoryczny.


Paulina Klepczyńska - dyplomowany i certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej
Absolwentka Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Ciechanowie na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Ukończyła studia dyplomowe i uzyskała dyplom terapeuty integracji sensorycznej I i II stopnia . Od kilku lat pracuję z dziećmi, wspierając ich rozwój w przedszkolu oraz poprzez indywidualnie dopasowaną terapię sensoryczną.
Kursy i szkolenia:
- Dziecko z zaburzeniami SI w przedszkolu i w szkole.
- Podstawy pedagogiki Marii Montessori.
- Zapobieganie i radzenie sobie ze stresem oraz wypaleniem.
- Zaburzenia rozwojowe u dzieci. Diagnoza i interwencja terapeutyczna.
- 45 zabaw sensorycznych.
- Terapia ręki.